Тематический дни в учреждении дошкольного образования

«Дзень Перамогі»

09.05.2023

Тэма дня: «Дзень Перамогі»

 

Мэта фарміраванне ў выхаванцаў усвядомленага стаўлення да дзяржаўнага свята - Дзень Перамогі, як выніку гераічнага подзвігу народа ў Вялікай Айчыннай вайне, выхаванне патрыятычных пачуццяў.

 

Задачы:

фарміраваць уяўленні аб падзеях Вялікай Айчыннай вайны, аб Дні перамогі і значнасці гэтай падзеі для беларускага народа, аб подзвігу абаронцаў нашай Радзімы ў гады Вялікай Айчыннай вайны, іх мужнасці і гераізме;

выклікаць цікавасць і павагу да гістарычнага мінулага беларускага народа;

развіваць эмацыянальнае ўспрыманне твораў мастацкай літаратуры, музыкі на ваенную тэматыку, творчыя музычныя здольнасці, уменні выразнага выканання паэтычных твораў, песень, танцаў;

узбагачаць слоўнікавы запас;

выхоўваць маральныя якасці, пачуццё патрыятызму, гонару за сваю Радзіму, падзяку і павагу да ветэранаў, імкненне берагчы мір.

 

Раніца

зносіны:

- гутаркі-дыялог "Дзеці вайны", «Героі вайны» «Як пачыналася вайна»; «Хто такі герой?»; "Што за свята Дзень Перамогі?»

Задача: пазнаёміць з гісторыяй свята Дзень Перамогі, з атрыбутамі свята, выхоўваць пачуццё гонару за подзвіг народа ў гады вайны.

1 палова дня

Дзіця і грамадства «Мы памятаем, мы ганарымся!»

Задачы: фарміраваць першапачатковыя ўяўленні аб свяце «Дзень Перамогі», яго традыцыях і атрыбутах, развіваць гутарковую мову, увесці ў актыўных слоўнік дзяцей словы: «ветэран», «подзвіг», «мужнасць», парад, баявыя ўзнагароды, героі; выхоўваць пачуццё любові і павагі да Радзімы, арміі, пачуццё гонару і падзякі да ветэранаў - абаронцам Радзімы.

 

Адукацыйная галіна «Выяўленчае мастацтва: аплікацыя»

«Салют у гонар свята Дзень Перамогі»

Задачы: пашырыць ўяўленні аб традыцыях святкавання Дня Перамогі, замацаваць правілы карыстання клейстэрам, пэндзлем, развіваць дробную маторыку. Выхоўваць гонар за ветэранаў, якія перамаглі ворага, якія абаранілі мір на зямлі.

 

Чытанне верша Д.Бічэль - Загнетава «Радзіма».

Мэта: далучэнне выхаванцаў да даступных ім творах літаратурнага мастацтва, фарміраванне ўмення ўспрымаць твор мастацкай літаратуры, замацаванне уяўленняў аб значэнні свята.

Дыдактычныя гульні «Парад у Дзень Перамогі»

Мэты:

1) замацаванне ведаў аб ваеннай тэхніцы і ваенных прафесіях.

2) замацаванне ўмення арыентавацца на плоскасці (справа – злева, уверсе – унізе, у сярэдзіне ў куце.

3) замацаванне ведання дзяржаўных сімвалаў

1 прагулка

Экскурсія: «Ускладанне кветак да помніка»

Мэты: растлумачыць дзецям, што значыць тэрмін "Вялікая Айчынная вайна"; замацаваць веды аб тым, як абаранялі сваю Радзіму людзі ў гады вайны, як тыя, што жывуць цяпер нашчадкі памятаюць пра іх. Успомніць, якія помнікі нагадваюць нам пра герояў; пазнаёміць дзяцей з помнікам, расказаць, чаму яго ўзвялі.; выхоўваць у дзяцей патрыятычныя пачуцці любові да Радзімы; пачуццё падзякі да воінаў, якія аддалі сваё жыццё за іх шчаслівае дзяцінства; выклікаць у сэрцах дзяцей эмацыянальны водгук.

 

Назіранне за кветкамі на клумбе.

Мэты: ўзбагаціць і ўдакладніць прадстаўлення дзяцей аб кветках на клумбе, дапамагчы запомніць іх знешні выгляд, назвы, замацаваць спосабы сыходу і будова кветак. Выхоўваць любоў да прыроды, паважаць чужую працу.

 

Гутарка: «Імёны герояў-землякоў»

Мэты: пазнаёміць дзяцей з некаторымі назвамі вуліц, у гонар каго ці якой падзеі атрымана назва.

Развіваць цікавасць да гісторыі роднага края.

- фарміраваць здольнасць спачувальнага ўспрымання і разумення гістарычнага мінулага

- выхоўваць цікавасць і павагу да мінулага роднага пасёлка

- духоўна-маральнае выхаванне дашкольнікаў

 

«Лётае - не лётае»

Мэта: развіваць у дзяцей уменне слухаць ўважліва, замацаваць навык пабудовы ў круг.

 

«Знайдзі пару»

Мэта: развівае навыкі кластфікацыія і сартавання, зрокава-рухальную каардынацыю, разумовыя навыкі.

2 палова дня

Гутарка разважанне

"Для чаго трэба бараніць Айчыну"

Мэта: развіваць цікаўнасць да гісторыі краіны яе герояў; выхоўваць пачуццё гонару і павагі да ветэранаў.

«Складзі карцінку»

Задача: развіваць уменне складаць цэлы малюнак з некалькіх частак, замацаваць уяўленне аб сімвалах свету «голуб», «сонца».

 

Сюжэтна-ролевая гульня «Нашы Абаронцы».

Мэта: вучыць дзяцей у гульні падпарадкоўвацца вызначаным правілам, выхоўваць валявыя якасці, уменне гуляць у калектыве. Замацаваць веды дзяцей аб Вялікай Айчыннай вайне, свяце Перамогі. Выхоўваць цікавасць і жаданне быць годнымі абаронцамі сваёй Радзімы.

Задачы:

1. Дапамагчы стварыць у групе сюжэтна-гульнявую абстаноўку.

2. Фарміраваць у дзяцей уменне гуляць па ўласным задуме, стымуляваць творчую актыўнасць дзяцей у гульні.

3. Фарміраваць сяброўскія ўзаемаадносіны ў гульні, пачуццё гуманізму, актыўнасці, адказнасці, прыязнасці.

 

Слуханне песень ваенных гадоў Ваенны марш (г. Свірыдаў), Радзіма мая дарагая

Мэта: пазнаёміць дзяцей з песнямі ваенных гадоў; жаданне іх спяваць.

Развіваць эстэтычны, музычны слых у дзяцей. Выхоўваць эмацыйную спагадлівасць.

 

Музычнае мерапрыемства Мы памятаем-мы ганарымся

Мэта: фарміраваць у дзяцей дашкольнага ўзросту патрыятычныя  пачуццё, павагі да абаронцаў Радзімы на аснове канкрэтных гістарычных фактаў; яркіх уражанняў., якія выклікаюць эмацыянальныя перажыванні, з дапамогай музычна-літаратурнай спадчыны часоў Вялікай Айчыннай вайны.

 

2 прагулка

Назіранне за дрэвамі.

Задачы: развіваць назіральнасць, выхоўваць беражлівыя адносіны да прыроды.

Дыдактычная гульня " Назаві дрэва»

Задачы: вучыць дзяцей пазнаваць і называць дрэвы на вулічнай пляцоўцы; развіваць зрокавую памяць, выхоўваць любоў да прыроды.

 

Індывідуальная праца Кіданне мяча ў мішэнь.

Задача: развіваць каардынацыю рухаў.

Развіваць увагу, працавітасць.

 

Трудвая дзейнасць " Догляд за кветкамі»

Мэта:

Развіццё ў дзяцей працоўных уменняў і навыкаў, выхаванне адказнасці і самастойнасці ў працэсе сумеснай працы.

Задачы:

Замацаваць веды назваў раслін.

1. замацаваць веды аб асноўных патрэбах раслін;

2. выхоўваць любоў да кветак, жаданне даглядаць і клапаціцца пра іх.

 

"Прайдзі праз балота".

Мэта: перабрацца праз балота (абручы,

купіна). Прынесці

снарады (гузы), якія захоўваюцца на другім баку "балоты".

"Збівайце варожы самалёт".

Мэта: трапіць "снарадамі" – шышкамі-у самалёт, які вісіць на дрэве.

«Найхутчэйшы».

Мэта: практыкаваць у бегу, выконваючы заданні на ўдасканаленне ўмення арыентавацца ў прасторы

Вечар

Выстава сумеснай дзіцяча-бацькоўскай творчасці "Мы памятаем, мы ганарымся"

Праца з выхавальнікам

Праца з метадычнай літаратурай, кансультацыі,гутаркі, праца з сайтам.

Праца з бацькамі

Чытанне вершаў і кніг пра вайну

- Варанкова л. Дзяўчынка з горада

- Кассіль л. вуліца малодшага сына

- Катаеў в. Сын палка

- Асеева В. А. Васек трубачоў і яго таварышы

 Барто А. У дні вайны

- Берастаў В. Мужчына

- - Карпаў І. Хлопчыкі

свернуть

«Сусветны дзень працы»

«Сусветны дзень працы»

Мэта: пазнаёміць дзяцей са святам Вясны і працы.

Згуртаванне сямейных адносін пры выкананні працоўных даручэнняў па хаце.

Задачы: пазнаёміць дзяцей " 1 мая-Дзень працоўных!", як грамадскай падзеі.

Пашырэнне ўяўленняў дзяцей аб працы дарослых, пра значэнне іх працы для грамадства.

Выхоўваць павагу да працы дарослых.

Выхоўваць пачуццё адказнасці да выкананых даручэннях.

Дзіця і грамадства

Мэта :

 знаёміць дзяцей са святамі, якія адзначаюць у нашай краіне;

падрабязна спыніцца на свяце 1 Мая (распавесці гісторыю ўзнікнення свята, яго значэнне) ;

Навучальныя:

замацаваць уяўленне дзяцей пра свята " 1 Мая – Свята Вясны і працы;

засваенне веды пра гісторыю ўзнікнення свята.

Развіваюча:

ўзняцце ўзроўню агульнай эрудыцыі;

развіваць творчае ўяўленне, фантазію.

Выхаваўчы:

выхаваць пачуццё цікавасці да гісторыі, пачуццё патрыятызму;
Адукацыйная галіна "Выяўленчае мастацтва: Маляванне"

"Першамайскае свята ў горадзе"

 

Праграмнае ўтрыманне:

адукацыйныя: вучыць дзяцей перадаваць у малюнку ўражанні ад святочнага горада; пазнаёміць дзяцей з вясновым святам «1 Мая».

развіваюча: замацоўваць ўменні складаць патрэбныя колеру, адценні на палітры, працаваць усёй пэндзлем і яе канцом.

 выхаваўчыя: выхоўваць у дзецях цікавасць да выяўленчай дзейнасці; добразычлівае стаўленне адзін да аднаго.
1 палова дня

Гутарка на тэму " Навошта чалавеку працаваць?"Мэта: працягваць выхоўваць павагу і любоў да працы і людзей працы, расказаць пра неабходнасць працы ў жыцці чалавека.

Назіранне за станам пакаёвых раслін.                                                                    Праца ў кутку прыроды: праціранне лісця раслін.

Мэта: прапанаваць дзецям вызначыць, якія расліны маюць патрэбу ў сыходзе; падтрымліваць імкненне дзяцей прыносіць карысць, даглядаць за раслінамі, падахвочваць дзяцей правільна выконваць працоўныя дзеянні.

Настольна-друкаваныя гульні "прафесіі", " Кім быць»

Мэта: даць дзецям магчымасць самастойнай дзейнасці з настольнымі гульнямі; працягваць знаёміць дзяцей з прафесіямі, выхоўваць павагу да працы, выклікаць жаданне працаваць.

 

2 палова дня

Настольная гульня» Збяры карцінку " (разрезные карцінкі: прас, пыласос, пральная машына, прасавальная дошка)

мэта: прыцягнуць увагу дзяцей да малюначках з выявай бытавых прыбораў, разрэзаным на часткі; прапанаваць сабраць гэтыя карцінкі і назваць прадмет; фармаваць уменне карыстацца гэтымі прыборамі, выхоўваць працавітасць. Назіранне за працай выхавальніка па догляду за кветкамі.

Мэта: узбагачаць прадстаўлення дзяцей аб сыходзе за раслінамі, развіваць пазнавальны інтарэс.

Чытанне мастацкіх твораў: Е. Пермяк «для чаго рукі патрэбныя?", Ю. Тувім "усё для ўсіх", Дж.Радары " чым пахнуць рамёствы?«, В. Маякоўскі " Кім быць?", С. Махотин «добрыя прафесіі», с. Міхалкоў «а што ў вас?»

Самост. деят -ть: катанне на самакаце, маляванне на асфальце мелам, дапамога выхавальніку ў паліве кветак.
свернуть

Дзень яднання народаў Беларусі і Расіі

Дзень яднання народаў Беларусі і Расіі

Мэта: фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да гістарычных і культурных каштоўнасцей беларускага народу і суседняй краіны. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.

 

Дзіця і грамадства

Мэта: фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

Задачы:

- - Замацаваць веды дзяцей аб сімвалах Беларусі.

- Фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

- Удасканальваць уменне рабіць элементарныя высновы .

- Развіваць лагічнае мысленне, кемлівасць,

развіваць у дзяцей веды пра народы, якія пражываюць у Беларусі;

- выхоўваць сяброўскія адносіны, павагу да культуры розных народнасцяў.

Адукацыйная галіна "Выяўленчае мастацтва: Маляванне"

Тэма: "мы едзем на свята са сцягамі і шарамі"

Мэта: вучыць адлюстроўваць малюнак па славесным ўказанні.

 задачы: вучыць дзяцей адлюстроўваць асобныя віды транспарту; перадаваць форму асноўных частак, дэталяў, іх велічыню і размяшчэнне. Вучыць прыгожа размяшчаць малюнак на лісце, маляваць буйна. Замацоўваць уменне маляваць алоўкамі. Вучыць зафарбоўваць малюнкі, выкарыстоўваючы розны націск на аловак для атрымання адценняў колеру. Развіваць уменне ацэньваць малюнкі.

развіваць у дзяцей старэйшага дашкольнага ўзросту пачуццё кампазіцыі і колеру.

прывіваць уменне працаваць у калектыве аднагодкаў;

фарміраваць у дзяцей патрыятычныя пачуцці.
1 палова дня

Зносіны

"Калі мы адзіныя, мы непераможныя»

Мэта: выхаванне гуманнай, духоўна-маральнай асобы, годных будучых грамадзян Беларусі, патрыётаў сваёй Айчыны.

Задачы:

- замацоўваць веды аб геаграфічным становішчы краін на карце;

- пашыраць уяўленне аб дзяржаўных святах, аб свяце "Дзень народнага адзінства", значэнні і гісторыі яго ўзнікнення;

- паведаміць элементарныя звесткі пра гісторыю Беларусі і Расіі;

- фарміраваць веды аб шматнацыянальнасці нашай краіны;

- замацоўваць веды аб сцягу, гербе і гімне сваё краіны;

- выхоўваць павагу да іншых народаў і культур;

- развіваць слыхавое ўвагу і памяць.

 

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэлы”,

Разглядванне  тэматычных альбомаў Лэпбук

Мэта-стварэнне ўмоў для ўдасканалення і развіцця сістэмы грамадзянска-патрыятычнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміравання сацыяльна-актыўнай асобы грамадзяніна і патрыёта, якая валодае пачуццём нацыянальнага гонару, грамадзянскай годнасці, любові да Айчыны, свайго народу і гатоўнасцю да яго абароны.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычная гульня «Беларуская цацка. Знайдзі палоўку», "Карагод дружбы»

Мэта: пазнаёміць дзяцей з беларускай цацкай; увесці ў актыўны слоўнік  беларускія словы; развіваць назіральнасць, памяць, уседлівасць.

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня народнага адзінства.

"Прыродныя сімвалы Беларусі і Расіі"

Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі і краіны суседкі:  развіццё памяці, маўлення, увагі, дробнай маторыкі рук.

Сюжэтна – ролевая гульня "Падарожжа па горадзе"

 

 

2-ая палова дня

Гутарка «сябруюць дзеці ўсёй зямлі»

Мэта: Фарміраванне ў выхаванцаў ведаў пра вытокі святкавання Дня народнага адзінства.

Задачы:

1.Азнаёміць з гісторыяй свята Дзень народнага адзінства.

2. Развіваць пазнавальную дзейнасць выхаванцаў.

3.Прывіццё пачуцця патрыятызму, беражлівых адносін да гістарычнай спадчыны і культурных традыцый нашых народаў

 

Самастойная мастацкая дзейнасць.

Лепка: "я адчыняю суседнюю краіну Расію!"

Мэта: вучыць дзяцей ляпіць прадмет, які складаецца з некалькіх частак.

Задачы: - замацоўваць прыёмы лепкі: скочванне пластыліну паміж далонямі; - замацоўваць уменне злучаць часткі, шчыльна прыціскаючы іх адзін да аднаго, і ў згладжванні швоў; - пашыраць прадстаўлення дзяцей аб нацыянальных святах, ведаць гістарычныя моманты ў жыцці Расіі. Выхаванне любові і павагі да рускіх нацыянальных герояў. Ведаць сучасную сімволіку Расіі . Дэманстрацыя дзецям значэння згуртаванасці ў жыцці чалавека і цэлага народа.

Фізкультурны вольны час "Мацней, вышэй, хутчэй"

Мэта-захаванне і ўмацаванне здароўя дзяцей падчас летняга адпачынку; фарміраванне асноў бяспекі ўласнай жыццядзейнасці; працягваць ахоўваць і ўмацоўваць здароўе дзяцей,

- загартоўваць дзіцячы арганізм,

- удасканальваць асноўныя рухі;

- замацоўваць набытыя навыкі пры выкананні асноўных рухаў;

- фарміраваць правільную выправу ва ўсіх відах дзейнасці;

- выхоўваць прыгажосць, выразнасць і грацыёзнасць рухаў, ўсвядомленае стаўленне да іх.

- спрыяць фарміраванню станоўчых эмоцый, актыўнасці ў самастойнай рухальнай дзейнасці;

 

свернуть

"Свет права. Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь"

15.03.2023

"Свет права. Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь"

 

Мэта: Выхаванне прававой культуры асобы, выхаванне грамадзянскасці і патрыятызму, прававой адказнасці.

Задачы:

1. навучалая-садзейнічаць фарміраванню пазнавальнай цікавасці, творчай актыўнасці навучэнцаў, уменне выкарыстоўваць дадатковую літаратуру (развіваць уменне сістэматызаваць вывучаны матэрыял, уменне аналізаваць, супастаўляць факты і рабіць лагічныя высновы).

2. Развіваюча-развіваць асноўныя кампетэнцыі: сацыяльную і камунікатыўную (праца ў групах), інфармацыйную (уменне здабываць інфармацыю ў розных крыніцах, уменне працаваць з дакументамі).

3. выхаваўчая-выхоўваць пачуццё патрыятызму; прававой культуры асобы.

Адукацыйная галіна

“Дзіця і грамадства”

Тэма: “Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь"

Праграмныя задачы:  развіваць патрэбнасць у пазннані сацыяльнай рэчаіснасці, удакладняць і пашыраць уяўленне пра дзяржаву і дзяржаўные сімвалы. Удакладняць і замацоўваць уяўленні пра правілы паводзін падчас урачыстых падзей. Выхоўваць грамадска- патрыятычныя пачуцці да Радзімы.  

Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін

Я ведаю свае правы і абавязкі.
Мэта: выхаванне пачуцця гонару за сваю краіну, павага да Канстытуцыі
дзяржава
Задачы:
1. спрыяць развіццю пачуцця прыналежнасці да сваёй краіны;
2. пазнаёміць з асноўнымі правамі Канстытуцыі Беларусі

 

1 палова дня

Зносіны

Ранішняя размова

 “Сімволіка Беларусі”

Мэта: фарміраваць у дзяцей уяўлене пра нацыянальные сімвалы, вучыць адрозніваць беларускія нацыянальные сімвалы ад сімвалаў іншых краін; пазнаёміць са значэннем кожнага з сімвалаў; выхоўваць павагу да сімвалаў краіны.

Пазнавальна – практычная дзейнасць

Разгляданне Канстытуцыі

Мэта: азнаёміць выхаванцаў з найважнейшым законам нашай дзяржавы –
Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь; выхоўваць пачуццё патрыятызму, гонар
і пачуццё значнасці Канстытуцыі і сімволікі нашай дзяржавы;
кругагляду і прававой культуры асобы.

Мастацкая дзейнасць

Чытанне верша:

Н. Гальпяровіч “Сімвалы маёй краіны”.

Мэта: фарміраваць уменне бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю праз мастацкую літаратуру; развіваць цікавасць і павагу да роднай краіны; выхоўваць патрыятызм і гонар да Радзімы.

Гульнявая дзейнасць

Сімвалы маёй краіны", "Парачкі: гербы гарадоў Беларусі", 
Мэта: фарміраванне ўяўленняў у выхаванцаў аб сімвалах Беларусі, развіццё ўвагі, дробнай маторыкі.

 

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня Канстытуцыя Рэспублікі Беларусь"

Сюжэтна – ролевая гульня "Падарожжа па горадзе"

2-ая палова дня  

Гутарка разважанне

"Я - грамадзянін Рэспублікі Беларусь"

Мэты:

- разглядзець паняцці :Грамадзянства, патрыятызм;
- выхоўваць пачуццё патрыятызму, адказнасці за свае ўчынкі;

- працягнуць развіваць ўменні весці гутарку, выказваць сваё меркаванне.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні:

“Знайдзі свой герб”

“На што падобна Беларусь”

“Ці ведаем мы герб сваёй краіны”

 

 

свернуть

Наша армія: нашы абаронцы.

23.02.2023

Тэма: "Дзень абаронцы Айчыны»

Мэта: пашырыць уяўленне дзяцей аб арміі; знаёміць з рознымі відамі войскаў і баявой тэхнікі; расказаць аб цяжкай, але ганаровай

абавязкі абараняць Радзіму; аб пераемнасці пакаленняў абаронцаў Радзімы.

  1. Ўдакладненне і пашырэнне ведаў аб дзяржаўным свяце "Дзень абаронцы Айчыны", прафесіях ваеннаслужачых, розных родах войскаў і

баявой тэхніцы.

  1. Далучэнне да рускай гісторыі праз знаёмства з быліннымі волатамі і апавяданнямі пра тое, як у гады вайны адважна змагаліся і абаранялі нашу

краіну ад ворагаў Прадзеды, дзяды, бацькі.

  1. Выхаванне патрыятычных пачуццяў да нашай Радзімы, пачуцця гонару за наш народ, армію, абаронцаў нашай Айчыны.

Адукацыйная галіна "Мастацкая літаратура"

 А. Міцяева " чаму армія родная»

Мэта:

- развіцця уяўленняў аб Абаронцах Айчыны.

Развіваць у дзяцей уяўленне, назіральнасць, дапытлівасць, імкненне даведацца больш новага, карыснага, цікавага.

Развіваць памяць, увага, гаворка, мысленне.

 Стварыць умовы для выхавання пачуцця любові да літаратуры, пачуццё гонару за армію

Выхоўваць пачуццё патрыятызму, любоў да сваёй Радзімы, павагу да ветэранаў Вялікай Айчыннай вайны.

Адукацыйная галіна "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін"

Наша армія, нашы абаронцы.

 Мэта: развіваць складную гаворка ў дзяцей. Узбагачаць слоўнікавы запас па тэме»абаронцы Айчыны".

 Пазнаёміць дзяцей з святам - Дзень Абаронцаў Айчыны,з ваеннымі прафесіямі (летчык, танкіст, сувязіст).

Фарміраваць уменне расказваць пра абаронцаў Радзімы.

Выхоўваць патрыятычныя пачуцці,

добрае стаўленне да ваенных, а таксама да сваіх родных і блізкім.

1 палова дня

Гутарка з дзецьмі аб свяце 23

лютага на тэму: "а ці ведаеш ты»"

Мэта: пазнаёміць дзяцей з святам Дзень

абаронцы Айчыны, пашыраць кругагляд

дзяцей, выхоўваць павагу да мужчынам і

Радзіма

 

Сюжэтна-ролевая гульня "на мяжы"

Мэта: замацаванне ведаў аб нашай арміі

П / г " асцярожна міны»

Мэта: развіццё ўмення каардынаваць

рух цела, не наступаючы на міны.

Працягваць пашыраць ўяўленні аб

 арміі, даць веды аб ганаровай

абавязкі абараняць Радзіму

2 паловы дня

Праслухоўванне музычных твораў

"Кацюша", "Бесказырка белая", " будучы

салдат»

Мэта: фарміраваць музычны слых і ўменне

слухаць музычны твор.

Сюжэтна-ролевая гульня " Мы салдаты»

Мэта: Паказаць і расказаць дзецям як салдаты

вядуць службу ў войску

Д / г " Павіншуем дзядулю са святам

па тэлефоне"

Мэта: вучыць дзяцей складаць

прапановы і развіваць гаворка;

выхоўваць жаданне віншаваць усіх

мужчын са святам; вучыць дзяцей

ствараць атмасферу

добразычлівасці і павагі

П / г  трапны стралок", мы салдаты, пайду па трапе,памежнікі.

Мэта: вучыць дзяцей гуляць у гульню ў правілах;

фарміраваць навык праходжання шляхоў па

выбраным маршруце 

 

свернуть

Дзень беларускай мовы

21.02.2023

Дзень беларускай мовы

Мэта: фарміраванне грамадзянска-патрыятычных якасцяў асобы выхаванцаў.

фарміраванне ў дзяцей каштоўнасных адносін да сваёй Радзімы, выхаванне іх на лепшых традыцыях нацыянальнай культуры;

выхаванне ў дзяцей глыбокай павагі да нацыянальнай спадчыны, традыцый, звычаяў і культуры беларускага народа;

фарміраванне ў навучэнцаў актыўнай грамадзянскай пазіцыі;

Дзіця і грамадства

Тэма: "Беларусь-наша Радзіма»

Мэта: развіццё цікавасці і павагі да роднай краіны, да дзяржаўных сімвалаў Рэспублікі Беларусь.

Праграмны змест: сістэматызаваць уяўленні дзяцей аб Беларусі. Пашыраць актыўны слоўнік дзяцей па тэме. Фарміраваць цікавасць да таго, што адбываецца ў жыцці Радзімы, пачуццё павагі да яе народа, гонар за поспехі роднай краіны. Замацаваць уяўленне аб элементах беларускага ўзору. Развіваць дробную маторыку рук. Выхоўваць патрыятызм, любоў і павага да Радзімы.

Дзіця і прырода

Тэма: Расліны Беларусі

Мэта: удасканаліць і пашыраць веды аб раслінах бліжэйшага прыроднага асяроддзя;

Замацоўваць уменне адрозніваць і называць некалькі дрэў, лістоў, кветак;

Выхоўваць беражлівыя адносіны да расліны.

Дзіця і грамадства

"Падарожжа па Рэспубліцы Беларусь»

Мэта:

- коратка пазнаёміць дзяцей з асноўнымі звесткамі аб Рэспубліцы Беларусь

- развіваць гаворка дзяцей

- - выхоўваць павагу і любоў да жыхароў іншых краін, іх традыцый.

1 палова дня

Зносіны

Гутарка: "Чаму насельнікі лясоў, палёў, лугоў сталі сімваламі беларусаў?»

Мэта: Фарміраванне ў дзяцей уяўленняў аб прыродных супольнасцях (лес, поле, луг, балота) і іх насельніках (хвоя, зубр, бусел, кветкі лёну, канюшына, Васілёк); удасканаленне ў дзяцей уяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі і іх выкарыстанні ў жыццядзейнасці людзей; развіццё памяці, увагі, творчага ўяўлення, выхаванне пачуцця прыналежнасці да сваёй краіны.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычная гульня " Знайдзі сцяг і герб нашай краіны»

Мэта: замацаванне уяўленняў аб дзяржаўных сімвалах Беларусі

Дыдактычная гульня «дзе можна ўбачыць герб і сцяг Рэспублікі Беларусь»

Мэта: замацоўваць уяўленні аб гербе і сцягу Рэспублікі Беларусь.

Неабходна падабраць карткі з відамі аб'ектаў і прадметаў, на якіх можа быць размешчаны герб або сцяг Рэспублікі Беларусь.

Дыдактычная гульня " Знайдзі сцяг і герб нашай краіны»

Мэта: замацаванне уяўленняў аб дзяржаўных сімвалах Беларусі

Дыдактычная гульня «дзе можна ўбачыць герб і сцяг Рэспублікі Беларусь»

Мэта: замацоўваць уяўленні аб гербе і сцягу Рэспублікі Беларусь.

Неабходна падабраць карткі з відамі аб'ектаў і прадметаў, на якіх можа быць размешчаны герб або сцяг Рэспублікі Беларусь. Працоўная дзейнасць:  выраб сувеніраў да Дня дня беларускай мовы. .

 

2 палова дня

Рухомыя гульні 

Заінька

Мэта: развіваць увагу, спрыт, каардынацыю рухаў, хуткасць рэакцыі

Лясь, лясь, уцякай!

Мэта: удасканальваць навыкі бегу, мяняючы тэмп і напрамак. Развіваць спрыт, хуткасць.

Вузельчык

Мэта: развіваць узгодненасць рухаў. Выхоўваць пачуццё калектывізму, цікавасць да народнага фальклору.

Самастойная мастацкая дзейнасць

малюнкі " Дом, у

якім мы жывем»

Мэта: замацаваць веды дзяцей аб родным краі; развіваць слоўнік дзяцей; выхоўваць пашану да Радзімы.

свернуть

Памяць пра Якуба Коласа

03.11.2022

Тэма тыдня: Памяць пра Якуба Коласа

Мэта: пазнаёміць выхаванцаў з дзейнасцю пісьменніка, і яго ўкладам у развіццё беларускай мовы і гісторыі беларускага народа.

Задачы:

  1. Сфарміраваць ўяўленні аб жыцці і творчасці беларускага пісьменніка, і яго ўклад у айчынную літаратуру і гісторыю.
  2. Выхоўваць пачуццё патрыятызму, любові і павагі да Радзімы, беларускай мовы.
  3. Спрыяць развіццю пазнавальнай дзейнасці: памяці, увагі, гаворкі.

 

Адукацыйная галіна "Выяўленчае мастацтва: Маляванне         

«Храбры певень»

Мэта: фарміраванне ў дзіцяці эстэтычнага адносіны да свету.

Задачы: развіваць самастойнасць выкарыстання ў малюнку выразных сродкаў, жаданне эксперыментаваць з выяўленчымі матэрыяламі; замацаваць уменне перадаваць вобраз, выкарыстоўваючы далонь, дапаўняючы яго неабходнымі элементамі, выкарыстоўваючы колер як сродак

выразнасці; выхоўваць цікавасць да мастацтва беларускага народа.

 

Адукацыйная галіна "Развіццё маўлення і культура маўленчых зносін”

Знаёмства з вершам Якуба Коласа “Вясна”

Мэта: знаёміць дзяцей з народным паэтам Беларусі Я. Коласам і яго вершам"Вясна";

развіваць у дзяцей Уменне эмацыйна ўспрымаць змест верша, уменне суадносіць змены, якія адбываюцца ў прыродзе з прыкметамі вясны, апісанымі ў вершаваных радках, спрыяць развіццю творчага ўяўлення;

выхоўваць любоў да роднай прыроды.

Адукацыйная галіна "Мастацкая літаратура”

Як птушкі дуб ратавалі

Мэта: ўзбагачаць і паглыбляць веды дзяцей аб творчасці класіка беларускай літаратуры Якуба Коласа; развіваць беларускую гаворку памяць; узбагачаць слоўнікавы запас; выхоўваць каштоўнасныя адносіны да твораў літаратурнага мастацтва, павага да іх стваральнікам, жаданне творча засвойваць нацыянальная спадчына і захоўваць яго.

 

 

1 палова дня

Зносіны

Гутарка Якуб Колас – пясняр беларускай зямлі.

Мэта: развіваць сацыяльныя і пазнавальныя матывы;

фарміраваць першасныя ўяўленні аб выдающемсе беларускім асветніку(Я. Коласа);фарміраваць уяўленне аб Беларусі, як аб роднай краіне, даць паняцце «малая радзіма»; вучыць расказваць аб маральных якасцях асветнікаў, аб славутасцях свайго горада; выхоўваць пачуццё гонару за сваю малую радзіму, цікавасць да беларускай мовы.

 

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычные гульні:

«Беларуская цацка. Знайдзі палоўку»

Мэта: пазнаёміць дзяцей з беларускай цацкай; увесці ў актыўны слоўнік  беларускія словы; развіваць назіральнасць, памяць, уседлівасць.

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня памяці беларускага пісьменніка Якуба Коласа.

 

 

2 палова дня

Рухомые гульні: Адгадай, чый галасок, Браднік, Чараўнік, Мароз

Мэта:  фарміраваць навыкі спрытнага бегу, уменне дзейнічаць па сігналу, выхоўваць адмоўныя адносіны да несумленных учынкаў.

 

Гульнявая дзейнасць:

"Чаго не стала", "гукавыя гадзіны "," чароўны шафа»

Мэта: вучыць дзяцей ўтвараць назоўнікі роднага склону

развіваць складовую структуру словы, аўтаматызаваць гук у словах

развіваць фанематычны слых і гукавы аналіз слова

 

Самастойная мастацкая дзейнасць

Самастойная выяўленчая дзейнасць “Складзі арнамент”

Мэта: замацаваць веды дзяцей аб нацыянальнам арнаменце; развіваць слоўнік дзяцей; выхоўваць пашану да Радзімы.

свернуть

Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Народнага Адзінства

16.09.2022

Мэта: фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да гістарычных і культурных каштоўнасцей беларускага народу і другіх народаў суседніх краін. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.

 

 Адукацыйная галіна "Выяўленчае мастацтва: Канструяванне"

Тэма: "Кветкі да Дня народнага адзінства"

Мэты: пазнаёміць дзяцей з гісторыяй свята,выхоўваць пачуццё патрыятызму і грамадзянскасці. Замацоўваць ўменне працаваць з паперай,ператвараць яе ў разнастайныя формы. Фарміраваць у дзяцей творчыя ўменні.

Адукацыйная галіна "Музычнае мастацтва"

Тэма:»Музычнае падарожжа па Беларусі"

Мэта: фарміраваць ўяўленне дзяцей аб беларускай музычнай культуры;

спрыяць азнаямленню дзяцей з рознымі гранямі нацыянальнай музычнай культуры;

 замацоўваць уяўленняў аб цеснай сувязі музыкі і жыцця;

 удасканальваць вакальна-харавыя навыкі;

 удасканальваць ўменне выразнага інструментальнага музыцыравання;

 развіваць асацыятыўна-вобразнае мысленне, ўяўленне і фантазіі;

 выхоўваць патрыятычныя пачуцці.

Дзіця і грамадства

Мэта: фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

Задачы:        

- - Замацаваць веды дзяцей аб сімвалах Беларусі.

- Фарміраваць Асновы грамадзянскасці і патрыятызму праз азнаямленне з культурай народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Беларусі.

- Удасканальваць уменне рабіць элементарныя высновы .

- Развіваць лагічнае мысленне, кемлівасць,

развіваць у дзяцей веды пра народы, якія пражываюць у Беларусі;

- выхоўваць сяброўскія адносіны, павагу да культуры розных народнасцяў.

1 палова дня

Зносіны

 Гутарка "Беларусь — наша Радзіма"

Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей аб Радзіме. Выхаванне пачуцця любові і гонару за сваю вялікую і малую Радзіму. Навучыць дзяцей бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю; спрыяць фарміраванню разумення значэння выразаў: Радзіма, малая радзіма; спрыяць выхаванню пачуцця павагі, гонару, патрыятызму, фарміраванню грамадзянскай пазіцыі, любові да сваёй краіны і малой Радзімы, развіваць гаворку, жаданне больш даведацца аб сваім краі.

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэлы”,

Разглядванне  тэматычных альбомаў Лэпбук

Мэта-стварэнне ўмоў для ўдасканалення і развіцця сістэмы грамадзянска-патрыятычнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміравання сацыяльна-актыўнай асобы грамадзяніна і патрыёта, якая валодае пачуццём нацыянальнага гонару, грамадзянскай годнасці, любові да Айчыны, свайго народу і гатоўнасцю да яго абароны.

Тэма: «Беларускi касцюм»

Праграмнызмест: пазнаёмiць дзяцей з нацыянальным беларускiм адзеннем, яго каляровым спалучэннем; праз гульнi развiваць цiкавасць да вуснай народнай творчасцi, праз дэкаратыўную дзейнасць дзiцячую творчасць i павагу да працы; замацаваць веды пра адлюстраванне беларускага ўзору, геаметрычныя формы, колер; навык малявання пэндзлiкам; выхоўвацьлюбоў да Радзiмы.

 

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычная гульня «Беларуская цацка. Знайдзі палоўку»

Мэта: пазнаёміць дзяцей з беларускай цацкай; увесці ў актыўны слоўнік  беларускія словы; развіваць назіральнасць, памяць, уседлівасць.

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня народнага адзінства.

"Прыродныя сімвалы Беларусі"

Мэта: фарміраванне ўяўленняў аб прыродных сімвалах Беларусі, развіццё памяці, маўлення, увагі, дробнай маторыкі рук.

Сюжэтна – ролевая гульня "Падарожжа па горадзе"

 

2-ая палова дня

 Гутарка разважанне

"Я - грамадзянін Рэспублікі Беларусь"

Мэты:

- разглядзець паняцці :Грамадзянства, патрыятызм; - выхоўваць пачуццё патрыятызму, адказнасці за свае ўчынкі;

- працягнуць развіваць ўменні весці гутарку, выказваць сваё меркаванне.

Самастойная мастацкая дзейнасць.

Маляванне: "Я адчыняю Беларусь!"

Мэта: сістэматызаваць уяўленні дзяцей аб Беларусі. Пашыраць актыўны слоўнік дзяцей па тэме. Фарміраваць цікавасць да таго, што адбываецца ў жыцці Радзімы, пачуццё павагі да яе народу, гонару за поспехі роднай краіны. Замацоўваць уяўленне аб элементах беларускага ўзору. Развіваць дробную маторыку рук. Выхоўваць патрыятызм, любоў і павага да Радзімы.

Фізкультурны вольны час "Мацней, вышэй, хутчэй"

Мэта-захаванне і ўмацаванне здароўя дзяцей падчас летняга адпачынку; фарміраванне асноў бяспекі ўласнай жыццядзейнасці; працягваць ахоўваць і ўмацоўваць здароўе дзяцей,

- загартоўваць дзіцячы арганізм,

- удасканальваць асноўныя рухі;

- замацоўваць набытыя навыкі пры выкананні асноўных рухаў;

- фарміраваць правільную выправу ва ўсіх відах дзейнасці;

- выхоўваць прыгажосць, выразнасць і грацыёзнасць рухаў, ўсвядомленае стаўленне да іх.

- спрыяць фарміраванню станоўчых эмоцый, актыўнасці ў самастойнай рухальнай дзейнасці;

   
   

 

свернуть

Праграма правядзення Тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Незалежнасці Рэспублікі Беларусь

01.07.2022

Мэта: фарміраванне ўстойлівага інтарэсу да гістарычных і культурных каштоўнасцей беларускага народу. Выхаванне патрыятычных пачуццяў.

 

Адукацыйная галіна “Мастацкая літаратура”

Тэма : Чытанне  верша Ніла. Гілевіча"Я - беларус"

Мэта: удакладніць веды дзяцей аб падзеях Радзімы; развіваць уменне адказваць на пытанні поўным сказам, граматычна і правільна будаваць саё выказванне; выхоўваць павагу да Радзімы.

.

Адукацыйная галіна "Музычнае мастацтва"

Тэма:»Музычнае падарожжа па Беларусі"

Мэта: фарміраваць ўяўленне дзяцей аб беларускай музычнай культуры;

спрыяць азнаямленню дзяцей з рознымі гранямі нацыянальнай музычнай культуры;

 замацоўваць уяўленняў аб цеснай сувязі музыкі і жыцця;

 удасканальваць вакальна-харавыя навыкі;

 удасканальваць ўменне выразнага інструментальнага музыцыравання;

 развіваць асацыятыўна-вобразнае мысленне, ўяўленне і фантазіі;

 выхаоўваць патрыятычныя пачуцця.

1 палова дня

Зносіны

 Гутарка "Беларусь — наша Радзіма"

Мэта: фарміраванне ўяўленняў дзяцей аб Радзіме. Выхаванне пачуцця любові і гонару за сваю вялікую і малую Радзіму.
Навучыць дзяцей бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю; спрыяць фарміраванню разумення значэння выразаў: Радзіма, малая радзіма; спрыяць выхаванню пачуцця павагі, гонару, патрыятызму, фарміраванню грамадзянскай пазіцыі, любові да сваёй краіны і малой Радзімы, развіваць гаворку, жаданне больш даведацца аб сваім краі.

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэлы”,

Разглядванне  тэматычных альбомаў

Мэта-стварэнне ўмоў для ўдасканалення і развіцця сістэмы грамадзянска-патрыятычнага выхавання дзяцей дашкольнага ўзросту, фарміравання сацыяльна-актыўнай асобы грамадзяніна і патрыёта, якая валодае пачуццём нацыянальнага гонару, грамадзянскай годнасці, любові да Айчыны, свайго народу і гатоўнасцю да яго абароны.

Тэма: «Беларускi касцюм»

Праграмнызмест: пазнаёмiць дзяцей з нацыянальным беларускiм адзеннем, яго каляровым спалучэннем; праз гульнi развiваць цiкавасць да вуснай народнай творчасцi, праз дэкаратыўную дзейнасць дзiцячую творчасць i павагу да працы; замацаваць веды пра адлюстраванне беларускага ўзору, геаметрычныя формы, колер; навык малявання пэндзлiкам; выхоўвацьлюбоў да Радзiмы.

 

Гульнявая дзейнасць

Сімвалы маёй краіны", "Парачкі: гербы гарадоў Беларусі", "Суседзі Рэспублікі Беларусь"
Мэта: фарміраванне ўяўленняў у выхаванцаў аб сімвалах Беларусі, развіццё ўвагі, дробнай маторыкі.

 

Працоўная дзейнасць: выраб сувеніраў да Дня Незалежнасці Беларусі.

Сюжэтна – ролевая гульня "Падарожжа па горадзе"

 

2-ая палова дня

 Гутарка разважанне

"Я - грамадзянін Рэспублікі Беларусь"

Мэты:

- разглядзець паняцці :Грамадзянства, патрыятызм;
- выхоўваць пачуццё патрыятызму, адказнасці за свае ўчынкі;

- працягнуць развіваць ўменні весці гутарку, выказваць сваё меркаванне.

Самастойная мастацкая дзейнасць.

Маляванне: "Я адчыняю Беларусь!"

Мэта: сістэматызаваць уяўленні дзяцей аб Беларусі. Пашыраць актыўны слоўнік дзяцей па тэме. Фарміраваць цікавасць да таго, што адбываецца ў жыцці Радзімы, пачуццё павагі да яе народу, гонару за поспехі роднай краіны. Замацоўваць уяўленне аб элементах беларускага ўзору. Развіваць дробную маторыку рук. Выхоўваць патрыятызм, любоў і павага да Радзімы.

Фізкультурны вольны час "Мацней, вышэй, хутчэй"

Мэта-захаванне і ўмацаванне здароўя дзяцей падчас летняга адпачынку; фарміраванне асноў бяспекі ўласнай жыццядзейнасці;
працягваць ахоўваць і ўмацоўваць здароўе дзяцей,

- загартоўваць дзіцячы арганізм,

- удасканальваць асноўныя рухі;

- замацоўваць набытыя навыкі пры выкананні асноўных рухаў;

- фарміраваць правільную выправу ва ўсіх відах дзейнасці;

- выхоўваць прыгажосць, выразнасць і грацыёзнасць рухаў, ўсвядомленае стаўленне да іх.

- спрыяць фарміраванню станоўчых эмоцый, актыўнасці ў самастойнай рухальнай дзейнасці;

свернуть

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Перамогі

Мэта: Пашырыць уяўленні пра дзяржаўнае свята Рэспублікі Беларусь – Дзень Перамогі; развіваць цікавасць да роднага краю, нацыянальнай культуры.

Спецыяльна – арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі

Адукацыйная галіна

“Дзіця і грамадства

Тэма: “ 9 мая - Дзень Перамогі”

Праграмныя задачы:

Пашырыць уяўленні пра дзяржаўнае свята – Дзень Перамогі; фарміраваць уменне с павагай адносіца да подзвігу нашых салдат; развіваць цікавасць да гісторыіі роднага краю; выхоўваць пачуццё патрыятызму, павагі.

Адукацыйная галіна “Мастацкая літаратура”

Тэма : Чытанне апавядання С. Барудзін “Ішоў па вуліцы салдат”.

Мэта: удакладніць веды дзяцей аб падзеях Вялікай Айчыннай вайны; развіваць уменне адказваць на пытанні паўным сказам, граматычна і правільна будаваць саё выказванне; выхоўваць павагу да абаронцаў Радзімы.

.

1 палова дня

Зносіны

 Гутарка “Подзвіг Беларускага народа.”

Мэта: раказаць а подзвігу беларускага народа ў гады вайны, пазнаёміць з помнікамі беларускім воінам; развіваць пачуццё гонару за свой народ.

Мастацкая дзейнасць:

Чытанне твораў беларускіх пісьменнікаў

В. Вольскі “Подзвіг Мікалая Гастэлы”

М. Янчанка “Лётчыкі”

Разглядванне  тэматычных альбомаў “Хатынь”, “Брэсцкая крэпасць”, “Мемарыяльны комплекс Здзітаўская Абарона”

Мэта: паглыбіць веды аб падзеях вайны

Ускладанне кветак да помніка героям вайны.

Мэта: пашырыць веды дзяцей пра падзеі Вялікай Айчыннай Вайны, выхоўваць павагу за тых, хто адстаяў мір на ўсёй зямлі

Гульнявая дзейнасць

Моўныя гульні:

“Якім павінен быць салдат”

Дыдактычныя гульні:

“Разветчыкі”

“Атыбаты”

 “Помнікі Беларусі”

 Працоўная дзейнасць

Вырошчванне рассады кветак

Мэта: развіваць жаданне дзяцей самастойна вырошчваць кветкі для герояў вайны, аказваць ім павагу і пашану.

Сюжэтна – ролевая гульня “Аэрадром, Ваенны патруль”

Другая палова дня

Гутарка разважанне

“Для чаго патрэбна абараняць Айчыну”

Мэта:развіваць цікавасць да гісторыі краіны яе герояў; выхоўваць пачуццё гонару і павагі да ветэранаў.

Самастойная мастацкая дзейнасць.

 Маляванне крэйдай на асфальце “Салдат на пасту”.

Мэта: фарміраваць уменне перадаваць характэрныя асаблівасці касцюма і паставы салдата; развіваць творчыя навыкі дзяцей; выхоўваць цікавасць і павагу да арміі.

Фізкультурны вольны час “Дзень абаронца Айчыны”

Мэта: забяспечыць рэалізацыю рухальных уменняў у цікавай дзейнасці, падтрымліваць жаданне быць здаровым і дужым, ствараць станоўчы эмацыянальны настрой.

 

свернуть

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь

Праграма правядзення тэматычнага дня, прымеркаванага да Дня

Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь і Дзяржаўнага сцяга Рэспублікі Беларусь

Мэта: выхоўваць павагу да сімволікі краіны, знаёміць з асноўнымі дзяржаўнымі сімваламі Беларусі (сцяг, герб, гімн); пашыраць веды дзяцей. Развіваць пачуццё гонару за сваю краіну, любоў да свайго народа. Выхоўваць павагу да сімвалаў краіны.

Спецыяльна – арганізаваная дзейнасць, рэгламентаваная тыпавым вучэбным планам дашкольнай адукацыі

 

Адукацыйная галіна

“Дзіця і грамадства”

Тэма: “Рэспубліка Беларусь. Сімвалы дзяржавы”.

Праграмныя задачы:  развіваць патрэбнасць у пазннані сацыяльнай рэчаіснасці, удакладняць і пашыраць уяўленне пра дзяржаву і дзяржаўные сімвалы. Удакладняць і замацоўваць уяўленні пра правілы паводзін падчас урачыстых падзей. Выхоўваць грамадска- патрыятычныя пачуцці да Радзімы.  

Адукацыйная галіна “Мастацкая літаратура”

Тэма:Чытанне верша  “Белая Русь” Д. Бічэль- Загнетава”.

Праграмныя задачы: Развіваць цікавасць да твора мастацкай літаратуры, уменне ўспрымаць яго змест, разумець прычынна выніковую сувязь.

Садзейнiчаць выхаванню любовi да Радзiмы, фармiраванню жадання вывучаць гiсторыю роднага краю.

Выхоўваць любоў да мастацкага слова.
1 палова дня

Зносіны

Ранішняя размова

 “Сімволіка Беларусі”

Мэта: фарміраваць у дзяцей уяўлене пра нацыянальные сімвалы, вучыць адрозніваць беларускія нацыянальные сімвалы ад сімвалаў іншых краін; пазнаёміць са значэннем кожнага з сімвалаў; выхоўваць павагу да сімвалаў краіны.

Пазнавальна – практычная дзейнасць

Разгляданне карты Беларусі

Мэта:узбагачаць уяўленне дзяцей аб геаграфічнай карце, аб межах нашай краіны, замацаваць веды аб тым, што Беларусь мае шэсць абласцей; спрыяць развіццю зрокавай памяці.

 

Мастацкая дзейнасць

Чытанне верша:

Н. Гальпяровіч “Сімвалы маёй краіны”.

Мэта: фарміраваць уменне бачыць і адчуваць прыгажосць роднага краю праз мастацкую літаратуру; развіваць цікавасць і павагу да роднай краіны; выхоўваць патрыятызм і гонар да Радзімы.

Канструяванне “Сцяг”

Мэта: спрыяць развіццю самастойнага лагічнага мыслення; удасканаліваць уменне карыстаца пэндзлікам; выхоўваць пашану і гонар за сцяг сваёй краіны.

Другая палова дня

Рухомыя гульні “Лянок”, “Міхасік”, “Пасадка бульбы”, “Проса”, і інш.

 

Зносіны. Гутарка

 “Дзяржаўные і прыродные сімвалы Беларусі”

Мэта: развіваць патрэбнасць у пазнанні сацыяльнай рэчаіснасці; замацоўваць уяўленні пра дзяржаўныя і прыродныя сімвалы Беларусі; развіваць пазнавальные матывы.

Гульнявая дзейнасць

Дыдактычныя гульні:

“Знайдзі свой герб”

“На што падобна Беларусь”

“Ці ведаем мы герб сваёй краіны”

“Беларускія узоры”

“Складзі свій флаг”

“Хто хутчэй назаве больш слоў аб сваёй Радзіме”

 

 

Самастойная мастацкая дзейнасць

Самастойная выяўленчая дзейнасць “Складзі арнамент”

Мэта: замацаваць веды дзяцей аб нацыянальнам арнаменце; развіваць слоўнік дзяцей; выхоўваць пашану да Радзімы.
   
свернуть